Ostim ve İvedik Patlamalarının 3'üncü Yıldönümü Anmasına Davet...

Emeğin Gündemi


Vicdan ve Adalet Nöbeti'ndeki aileler Ostim ve İvedik'te meydana gelen ve 20 kişinin hayatını kaybettiği patlamalar için anma töreni düzenleyeceklerini açıkladılar. Patlamaların gerçekleştiği yerlerde düzenlenecek anmalara ilişkin davet metnini dinleyici ve okuyucularımızla paylaşıyoruz:

BASINA VE KAMUOYUNA DAVETİMİZDİR!

Bundan tam 3 yıl önce, 3 Şubat 2011'de, OSTİM ve İVEDİK'te meydana gelen patlamalarda 20 insanımız hayatını kaybetti; onlarca insanımız yaralandı.

Bizler, bu patlamalarda kardeşlerini, evlatlarını, analarını-babalarını, canlarını yitirmiş aileler olarak her yıldönümünde patlamanın meydana geldiği yerde buluşarak UNUTMADIĞIMIZI ve UNUTTURMAYACAĞIMIZI yetkililere ve kamuoyuna duyurmaya çalışmaktayız.

Amacımız, kaybettiklerimiz ve bizler için ADALET...

Geride kalan ve halen işçilik yaparak hayatını idame ettirmeye çalışanlar için daha sağlıklı, güvenli çalışma koşullarının yaratılmasıdır. Bizler bu nedenledir ki, 3 yıldır adil bir yargılanmanın gerçekleşmesi ve bütün sorumluların yargılanabilmesi için çabalamaktayız...

Bizler diyoruz ki, gaz şirketi, işverenler ve bu işyerlerinin denetiminden sorumlu olan bütün kurum ve kişiler patlamaların meydana gelmesinden birinci derecede sorumludur. Ve bütün sorumluların yargılanması için ADALET aramaya, davalarımızı takip etmeye devam ediyoruz.

1 Şubat 2014 Cumartesi günü Ostim ve İvedik patlamalarının/yangınının 3'üncü yıldönümünde, saat 12.00’de 2. patlamanın olduğu yerde (Hasemek 24. Cadde-1468. Cadde No: 62) ve saat 12.30’da Ostim’de 1. patlamanın olduğu yerde (1354. Cadde-21. Cadde 1424. Sokak No: 4 Mega Center binası önü) anma etkinliği yapılacaktır.

Davetimiz vicdanım var, insanım diyen herkesedir.

İş Kazası Değil, Cinayet!

Ostim'i de İvedik'i de Unutmadık, Unutturmayacağız!

Bütün Sorumlular Yargılansın, Adalet İstiyoruz! 

Ostim ve İvedik Patlamalarında Hayatını Kaybedenlerin Adalet Arayan İşçi Aileleri

 Not: Ostim/Metro istasyonundan anma yapılacağı patlama yerine gitmek için saat 11.00’de buluşulacak, servis kaldırılacaktır. 

İRTİBAT TEL:  Demet Gürer: 0533 514 19 54

                         Azize Atmaca: 0534 551 11 31

                        Selçuk Çakıcı: 0532 227 41 61 

www.iscinayetleriniunutma.org

unutma@iscinayetleriniunutma.org

www.ostimiunutma.org

facebook.com/VicdanVeAdaletNobeti

twitter.com/iscinayetleri

Yorumlar