26 Eylül 2012 Konuğumuz Çağrı Merkezi Çalışanları ve Çağrı Merkezi Çalışanları Derneği






Bir çağrı merkezi çalışanı ve Çağrı Merkezi Çalışanları Derneği'nden bir konuğumuzla çağrı merkezlerinde çalışıyor olmayı, sorunlarını, bu sorunlara karşı tavırlarını ve çözüm önerilerini konuştuk. Gördük ki çağrı merkezi çalışanı olmak, reklamlarda bize sunulduğu gibi ışıltılı, sorunsuz ve gerçek ötesi güzel bir durum değil. Bir çok meslek hastalığı ve bununla bağlantılı olarak oldukça yüksek oranda turn over (işe giriş çıkış) söz konusu.



Çağrı Merkezi Çalışanları Derneği, sektördeki sorunlara müdahil olmaya ve çalışanların haklarını savunmaya çalışıyor. Derneğe, internet üzerinden (http://www.gercegecagrimerkezi.org/tag/cagri-merkezi-calisanlari-dernegi/); Abidei Hürriyet Caddesi, Nakiye Elgün Sokak, Şişli/İstanbul, DİSK binasındaki yerlerinden; 0212 233 10 00 numaralı telefondan ulaşılabilir.


Yorumlar